HTML

TávHős

Távfűtés, hőszolgáltatás messziről. Közelről.

Friss topikok

  • Acmee: @TávHős: Igen, több tíz bar alatt tényleg a 20-30-100 bart értem. Lehet, hogy félreértésen alap... (2010.03.31. 14:27) Megoldások megoldása - Körvezeték
  • sperla ervin: @TávHős: én az általad leírt a) esetet fontolgató társasházaknak tudok - remélhetőleg - segítséget... (2009.07.15. 14:19) Dacolni a Nagy Testvérrel

Linkblog

Már megint Csepel

2009.03.16. 22:25 TávHős

 

 

Ma reggel, még nem gondoltam, hogy:

1., A csepeli erőműben megint valami gebasz lesz,

2., Hogy ha lesz gebasz, annak külön örülni is fogok.

 

Az 1., pontra való tekintettel, ma az ÖKO-Programról szóltam volna pár szót, de az Élet közbeszólt.

Ma is mét letérdelt a Csepeli Erőmű.

Egyszerűen képtelen vagyok felfogni, mi  folyhat "ott".

Az utóbbi két alkalommal, még csak szélsőségesen hideg időjárás sem volt.

...igaz, ez legyen az Ő bajuk.

 

Ami engem (és meglehetősen sok csepeli és pesterzsébeti embert) érdekel, az az, hogy vajon a FŐTÁV, mikor, és mit válaszol a leállásokkal kapcsolatos levelekre. (Néhányban, nekem is benne van a kezem;)

 

Hogy kérésünk megalapozott legyen, felütöttem a FŐTÁV Zrt. Üzletszabályzatát.

(Lásd: http://www.fotav.hu/letoltheto/eves_jelentes/uzletszabalyzat.pdf )

 

Azon, most ne akadjunk fenn, hogy a keltezés szerint, sem mai darabnak mondható szabályzat még az átalányáras elszámolásra vonatkozó részeket is tartalmaz. Sokkal érdekesebb, hogy: (51. oldal, 18-as pont)

"A Távhőszolgáltató köteles a fogyasztó távhőigényét a közüzemi szerződésnek megfelelően kielégíteni, a szerződésben megjelölt hőhordozó közeg, illetve egyéb paramétereket, az ott rögzített tűréshatárok között tartani."

 

...erre persze, meglehet, hogy magasról tesznek FŐTÁV-éknál, és vagy nem válaszolnak, vagy ha mégis, akkor késve. 

Akkor meg irány a 9. pont. 

 

Ugyanis bármilyen hihetetlen, a FŐTÁV (mint az nevében is olvasható)  SZOLGÁLTATÓ!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tavhos.blog.hu/api/trackback/id/tr431006517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása